دکتر سیداحمد کسائیان ، متولد ۱۳۵۰ در فیروزکوه است.
وی دانشآموختۀ کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشتۀ آموزش زبان انگلیسی است.
سوابق تحصیلی
مقطع تحصيلي | رشتـه | معدل | دانشگاه محل تحصيل | كشورمحلتحصيل | تاريخشروع | تاريخ پايان |
كارشناسي | آموزش زبان انگلیسی | ۱۷.۰۸ | دانشگاه تربیت معلم تهران
(خوارزمی فعلی) |
ایران | ۷.۱ و ۱۳۶۹ | ۱۳۷۲.۱۲.۱۰ |
كارشناسي ارشد | آموزش زبان انگلیسی | ۱۷.۷۸ | دانشگاه تهران | ایران | ۷.۱. ۱۳۷۳ | ۱۳۷۵.۳.۲۵ |
دكتري | آموزش زبان انگلیسی | – | دانشگاه میسور | هندوستان | ۲.۵. ۱۳۸۷ | ۱۳۹۰.۵.۲۱ |
سوابق آموزشی
رديف | دانشگاه/يامؤسسه
آموزشي وپژوهشي |
عنواندرس | تاريـخ | مقطع تدریس | |
شروع | پايان | ||||
۱ | دانشگاه فرهنگيان | زبان انگلیسی عمومی رشته های مختلف و دروس تخصصی رشته تربیت دبیر زبان انگلیسی ( گفت و شنود ۱ – نگارش پایه – کلیات زبانشناسی ۱- نگارش ۱ – روش تدریس تئوریها – کلیات زبانشناسی ۱ – مقدمه ای بر روش تحقیق – روش تدریس) | ۱۳۹۱ | تاكنون | مقطع کارشناسی |
۲ | دانشگاه مازندران (بابلسر) | گروه زبان انگلیسی و سایر گروهها | ۱۳۷۸ | متناوبا الی ۱۳۹۱ | کارشناسی و کارشناسی ارشد |
۳ | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر | زبان عمومی – دستور نگارش ۱- بیان شفاهی داستان – مقاله نویسی – دستور نگارش ۲ – خواندن و درک مفاهیم ۲ – ترجمه شفاهی۱ – بیان شفاهی ۱ – ترجمه نوار و فیلم – گفت و شنود ۱ – گفت و شنود ۲ – نگارش پیشرفته – مکالمه موضوعی – ترجمه شفاهی ۳ – کاربرد اصطلاحات و تعبیرات – گفت و شنود و ازمایشگاه ۲ – خواندن و درک مفاهیم ۳ – آزمون سازی ۱ – روش تدریس زبان انگلیسی دوره راهنمایی ۲ – فنون یادگیری زبان – ترجمه متون مطبوعاتی ۱ | ۱۳۷۵ | ۱۳۸۷ | مقاطع کارشناسی |
۴ | دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران | تجزیه و تحلیل کلام – اصول و روش تدریس زبانهای خارجی – آواشناسی آموزشی – زبانشناسی مقابله ای و تجزیه و تحلیل خطاها – روش تحقیق در مسائل زبان آموزی – روان شناسی زبان – اصول و روش تدریس مهارت ها – روش تدریس زبان انگلیسی – تهیه و تدوین مطالب درسی – تجزیه تحلیل کلام – سمینار (مسائل آموزش زبان) – اصول و تئوریهای تدریس – مهارت های تدریس زبان – اصول و تئوریهای تدریس | مهر ۱۳۹۰ | مهر ۱۳۹۳ | مقطع کارشناسی ارشد |
۵ | دانشگاه آزاد اسلامي ساري | آواشناسی عمومی – مقدمات زبان شناسی | مهر ۱۳۹۰ | تاکنون | مقطع کارشناسی ارشد |
۶ | آموزش و پرورش مازندران | ناحیه یک ساری | مهر ۱۳۷۹ | دبیر زبان انگلیسی مدارس استعدادهای درخشان | متوسطه |
۷ | آموزش و پرورش مازندران | آموزش و پرورش شهرستان جویبار | مهر ۱۳۷۶ | دبیر زبان انگلیسی مدارس استعدادهای درخشان | متوسطه |
۸ | آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران | آموزش و پرورش فیروزکوه | بهمن۱۳۷۲ | دبیر زبان انگلیسی | متوسطه |
۹ | آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران | آموزش و پرورش فیروزکوه | مهر ۱۳۶۸ | آموزگار | ابتدایی |
سوابق پژوهشی دکتر سیداحمد کسائیان
رديف | عنوان پژوهش/مقاله/کتاب | همکاران | نوع نشریه | نام نشریه | محل چاپ |
سال چاپ |
||||
ISC | ISI | ترویجی | علمی-تخصصی | سایر | ||||||
۱ | Standard English As A Fiat Code And The Dwindling Faith Behind It | دکتر سید احمد کسائیان | * | Language In India Journal | آمریکا | ۲۰۱۱ | ||||
۲ | Iranian Parents’ Resistance to the Incompatible Aspects of the Western Culture: Implications for EFL Material Development | دکتر رانگاسوامی سوباکریشنا | * | English Language Teaching Journal In Canada | کانادا | ۲۰۱۱ | ||||
۳ | Cultural Resistance Through EFL Curriculum Development: Three Conditions for its Sustainability | دکتر سید احمد کسائیان | * | Language In India Journal | آمریکا | ۲۰۱۱ | ||||
۴ | Design, Construction, and
Validation of a Critical Pedagogy Attitude Questionnaire in Iran |
دکتر رانگاسوامی سوباکریشنا | * | European Online Journal | جمهوری چک | ۲۰۱۳ | ||||
۵ | The effect of ideology on lexical choice
|
دکتر سید احمد کسائیان | * | of Natural and Social | کانادا | ۲۰۱۳ | ||||
۶ | Guided Task-Based Planning and Writing
Fluency: A Case of Iranian Lower-Intermediate EFL Learners
|
وحیده پیشوایی | * | Sciences | هندوستان | ۲۰۱۴ | ||||
۷ | On the Effects of Doing CDA Term Projects on Iranian Graduate TEFL Students’ Critical Pedagogic Attitudes
|
دکتر شعبان بریمانی ورندی | * | Journal of Academic and Applied Studies | فنلاند | ۲۰۱۴ | ||||
۸ | Investigating two aspects of teachers’ contribution to classroom discourse across proficiency levels: corrective feedback and use of l1 | مجید مظاهری تهرانی | * | ELT Voices – India | جمهوری چک | ۲۰۱۳ | ||||
۹ | Language Learners’ Attrition Rate: A case study in ILI | سید ایمان غلامی زعفرانی، سید جلال عبدالمنافی | * | RJELAL
Research Journal of English Language and Literature |
هندوستان | ۲۰۱۵ | ||||
۱۰ | On Iranian EFl High School Teachers, Institute Teachers And Farhangian University Student Teachers’ Critical Pedagogic Attitudes | مریم پزشکی، امید حیدری، مرتضی عبدالله پور | * | Civilica Proceeding | ایران | ۱۳۹۵
|
.
سوابق اجرایی دکتر سیداحمد کسائیان
رديف | نام دستگاه | واحد سازماني | نوع مسئوليت | تاريخ | |
شروع | پايان | ||||
۱ | دانشگاه فرهنگیان مازندران | مدیریت استان | رئیس | ۱۳۹۴ | بازنشستگی ۲۸
اسفند ۹۷ |
۲ | دانشگاه فرهنگیان | پردیس دکتر شریعتی ساری | رئیس | ۱۳۹۳ | ۱۳۹۴ |
۳ | دانشگاه فرهنگیان | پردیس دکتر شریعتی ساری | عضو هیات علمی | ۱۳۹۱ | بازنشستگی ۲۸
اسفند ۹۷ |
۴ | آموزش و پرورش مازندران | ناحیه یک ساری | دبیر زبان انگلیسی مدارس استعدادهای درخشان | ۱۳۸۳ | ۱۳۹۱ |
۵ | مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور | مدرسه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان | دبیر زبان انگلیسی | ۱۳۸۱ | ۱۳۸۳ |
۶ | آموزش و پرورش مازندران | آموزش و پرورش شهرستان جویبار | دبیر زبان انگلیسی | ۱۳۷۶ | ۱۳۷۸ |
۷ | آموزش و پرورش شهرستان های تهران | آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه | دبیر زبان انگلیسی | ۱۳۷۲ | ۱۳۷۶ |
۸ | آموزش و پرورش شهرستان های تهران | آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه | آموزگار | ۱۳۶۸ | ۱۳۷۲ |
مسئولیتها
عضو شورای آموزش و پرورش استان مازندران |
نماینده دانشگاههای مرکز استان مازندران |
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران |
عضو ستاد برگزاری چهارمین کنفرانس آموزش ریاضی مازندران در سال ۱۳۹۵ |
ریس ستاد اجرایی مرحله منطقه ای دومین جشنواره فرهنگی و اجتماعی اساتید و کارکنان |
رئیس ستاد اجر ایی مرحله کشوری جشنواره قرآن وعترت بخش برادران |
رئیس حوزه برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه فرهنگیان |
مسئول برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه در منطقه هشت کشور
مدرس کارگاه زبان انگلیسی مرکز ترویج علوم انسانی در چالوس |
عضو هیات امنای خانه ریاضیات ساری |